Händer inte så mycket på stickorna...

Det senaste tiden av pyssel har mest gått åt till att strukturera upp mitt konto hos Ravelry. Har nu matat in alla stickor som jag har tillgång till (både mina egna och mammas). Allt garn som ligger i "stash":en, samt pågående projekt.


Jag har ett litet problem och det är att jag inte kan lägga in projekt som påbörjats för länge sedan. Därmed kan jag inte heller öronmärka det "stash":ade garnet åt det projektet. Små petitesser men nog så störande. Antingen får jag bara strunta i det och markera garnet som användt när projektet är klart, eller så får jag mata in projektet som att det påbörjades så tidigt som det går på sidan. Inget jätteproblem som sagt, så jag lägger nog de tankarna åt sidan för stunden.

Jag tog ju ett litet foto på sockan som har kommit ytterligare en liten bit på vägen. Har ju börjat med skaftet nu. Bilden är tagen precis när hälen är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0