Pimp my knitting! =)

Som jag sa tidigare så fick jag ju en massa roliga saker till min stickning i julklapp. Här kommer nu bild på dem.


(Från överst till vänster och nederst till höger:
Varvräknare, garnsorterare, sticktoppsskydd till parstickor,
maskmarkörer, stickmätare, sticktoppsskydd till strumpstickor.)


Här är de sticktoppsskydden som jag tidigare har fyndat på Tradera.

Det ska bli kul att få prova alla roliga saker. Och det finns fler på önskelistan! Pryltokig som man är så är allt roligt att piffa upp sin stickning med. Har ögonen på hjälpstickor till flätstickning också, skulle vara kul att prova det sen också.
Men nu får jag leka lite med de som jag har fått först. Varvräknare har jag haft tidigare men de har tyvärr kommit bort i någon flytt eller något. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0