Examenspresent

Projekt: Graverad spegel som examenspresent.

Material: Liten prinsessaktig bords-/väggspegel från Ikea.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70121329

Texten på spegeln:
Upptill "Spegel, spegel på väggen där..."
Nedtill "säg mig vem den coolaste Elektroingenjören i världen är!!!


Så här blev det!

Och så här ser det ut när man speglar sig i den.


Jag blev ganska nöjd med inslagningen också ;)
Paketet lämnades med följande rim:

När allt känns kasst och inget flyter
kanske självförtroendet något tryter.
Tag då en titt här ut i...
så tar nog håglösheten sin sorti.
För dagar utav krångel och besvär
jag hoppas kunna peppa dig med den här.
Till min egen, bästaste Maria,
som nu står på egna ben uti det fria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0