Välkommen till min nya blogg!

Hej!

Tänkte att jag skulle ha någon plats att lägga upp mina pysselprojekt, så därför startar jag denna pysselblogg.

 

Det nyuppväckta pysslandet tog fart i oktober och det var så roligt så det bara eskalerade. Sen dess har jag hunnit med:

 

  • en slätstickad mössa
  • en virkad OS-mössa
  • en muggvärmare
  • en juldekoration för dörren
  • ett par rätstickade pulsvärmare
  • några pärlbroderade stjärnor
  • 3 sorters julgodis
  • baka pepparkakor och delar till pepparkakshus
  • Pynta julgran
  • Julpynta ett fönster, inkl. lägga upp nya gardiner
  • en graverad spegel i examenspresent till min kompis Maria

 

I övrigt bör nämnas att jag inte brukar tycka det är så roligt med varken hus & hem eller mat & bak.

 

Är som oftast en högst sporadisk bloggare, men jag ska försöka lägga upp mina pysselalster här. Bör också säga att jag inte har en bra kamera, så de flesta korten kommer att vara lite halvtaskiga foton tagna med min mobil.

 

Välkomna!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0