En tuff applikation till bloggen och stickningen.

Via en annan pyssleblogg, så hittade jag denna lilla roliga applikation som räknar hur mycket garn man gör åt i månaden.

Man matar helt enkelt in sina projekt och hur mycket man har gjort vissa dagar och så där. Jag känner att den inte är helt fulländad för det jag skulle vilja ha reda på. Bland annat så har jag inte lyckats hitta en total sammanställning per projekt. Och jag ser bara sammanräkningen i meter per "denna månad". Kanske är det jag som inte har fattat det hela rätt. Vi får väl se, sen när det byter år om det blir någon skillnad.




Men det är en ganska kul idé och jag ska prova den ett tag till. Jag ska också försöka ge mig på att få den integrerad i min blogg här. Men det är nog ett projekt som jag väntar lite med. Just nu är det fullt upp med allt möjligt. Jag fick precis en ny dator och håller på att installera och justera till den så att jag får med allt jag vill ha med från den gamla och uppdaterar med nya roliga saker.

Sen har jag en massa projekt i stickningen på g... men mer om det senare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0