Guldgruva

Jag var hemma och rotade igenom emassa gamla ouppackade flyttlådor. Då fann jag en liten skatt. Jag hittade nämligen lite gamla garnrester som jag fått av mamma för länge sedan. Det var väl från den gången då jag för första gången skulle börja sticka. Eller kanske rent av den gången då jag och mina kompisar sysselsatte oss med att fingersticka långa maskar. :)

Ett nästan helt nystan av ullgarn var näst intill uppätet av ohyra, så det blev bara ett par smånystan och en klump av resttrådar kvar av det. Men mohairgarnerna verkade inte vara lika poppis av "mumsaren", så de var hela och fina.


Får se vad man ska hitta på av detta... nåt projekt ska man nog kunna komma på. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0